STMG Ledenservice - Inloggen Leden:

Inloggen Wachtwoord aanvragen
Bel met onze klantadviseurs: 0900 - 20 20 505

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u het overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch contact op.

Over STMG Ledenservice

Wat is STMG Ledenservice?

Als lid van STMG Ledenservice kunt u gebruikmaken van ons uitgebreide dienstenpakket en heeft u toegang tot betrouwbare dienstverleners. Al deze dienstverleners zijn uitvoerig gescreend op ervaring en professionaliteit. STMG Ledenservice maakt het u nog makkelijker door de facturering voor u te regelen. Pas na een goed geleverde dienst wordt de dienstverlener uitbetaald.

Als lid van STMG Ledenservice krijgt u aantrekkelijke kortingen op diverse cursussen, activiteiten, producten en diensten.

Deelname aan STMG Ledenservice bedraagt € 23,50. Voor dit bedrag kunt u - en uw huisgenoten - profiteren van de vele voordelen en kortingen. De contributie wordt per kalenderjaar geheven.

Hoe word ik lid?

Het lidmaatschap van STMG Ledenservice levert u al direct veel voordelen op voor uzelf, uw gezin en voor anderen. Het gaat dan om zorg die anders, vanwege hoge kosten, niet geboden zou kunnen worden. Meld u aan als lid van STMG Ledenservice. Voor € 23,50 per kalenderjaar bent u lid. Na uw inschrijving ontvangt u een ledenbrief.

Ik ben lid maar kan niet inloggen

U heeft zich in het verleden bij ons geregistreerd, waarbij u uw e-mailadres heeft doorgegeven en een wachtwoord heeft gekozen. Met deze gegevens kunt u inloggen op onze website. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u op het inlogscherm opnieuw een wachtwoord aanvragen. Dit wachtwoord ontvangt u per e-mail. U kunt deze na inloggen wijzigen.

Onze diensten & dienstverleners

Zijn de dienstverleners gekwalificeerd?

Alle particuliere en bedrijfsmatige dienstverleners zijn uitvoerig gescreend op hun professionaliteit en betrouwbaarheid. Na een telefonisch selectieproces worden alle dienstverleners persoonlijk bezocht. Na goedkeuring worden zij opgenomen in ons systeem.
Bedrijven moeten ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel, in het bezit zijn van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering en zijn bij voorkeur aangesloten bij een Branche-organisatie.
Particuliere dienstverleners hebben werkervaring in de opgegeven diensten, zijn in het bezit van een aansprakelijkheidsverzekering en zijn niet in aanraking geweest met justitie.

Komt de hulp persoonlijk bij mij in dienst?

Nee, de hulp komt niet bij u in dienst. De dienstverlener werkt op basis van 'Overeenkomst van Opdracht', een vorm van freelancewerk. Dit houdt in dat u slechts de opdrachtgever bent en ook niet rechtstreeks aan de dienstverlener hoeft te betalen. Wij verzorgen de facturatie voor u.

Wat als ik niet tevreden ben over een dienstverlener?

Als u niet tevreden bent over een dienstverlener kunt u dit telefonisch of per e-mail bij ons aangeven.

Welke gegevens krijgen dienstverleners van mij?

De dienstverleners die u heeft benaderd voor een aanvraag, kunnen hun interesse doorgeven voor het uitvoeren van de door u gevraagde dienst. Zodra een dienstverlener aangeeft interesse te hebben in uw aanvraag, ontvangt hij uw persoonlijke gegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres), zodat hij u kan benaderen voor verdere afstemming.
Dienstverleners die geen interesse hebben in het uitvoeren van de dienst, ontvangen uw persoonlijke gegevens niet. U ontvangt bericht zodra een dienstverlener uw aanvraag accepteert of afwijst.

Hoeveel dienstverleners kan ik voor een aanvraag selecteren?

Voor elke aanvraag kunt u meerdere dienstverleners benaderen, met een maximum van vijf dienstverleners per aanvraag. Voor het daadwerkelijk uitvoeren van een dienst kunt u slechts één dienstverlener kiezen.

Er zijn geen dienstverleners beschikbaar voor een dienst die ik wil afnemen.

Als er geen dienstverleners beschikbaar zijn voor uw aanvraag dan gaan wij natuurlijk voor u op zoek naar geschikte invulling. Wij helpen wij u graag telefonisch verder. U kunt ons bellen op telefoonnummer 0900 - 20 20 505. Heeft u liever dat wij telefonisch contact met u opnemen? Vul dan het 'bel mij terug-terug'-formulier in op onze contactpagina. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk.

Ik heb twee dienstverleners nodig voor één klus, kan dit met één aanvraag?

Nee, wanneer u meerdere dienstverleners nodig heeft om de klus voor u uit te voeren, dient u twee aanvragen in te dienen.

Waarom kan ik niet binnen twee werkdagen een dienstverlener laten reageren of een dienst laten uitvoeren?

Dienstverleners hebben twee werkdagen de tijd om op uw aanvraag te kunnen reageren. Mocht u een spoedvraag hebben of een calamiteit, neem dan contact met ons op. Dan wordt er direct actie ondernomen.

Ik heb vier dienstverleners benaderd maar tot op heden nog geen reactie van hen ontvangen.

Wanneer dienstverleners niet reageren binnen de door u gegeven reactietermijn zullen wij actie ondernemen. Wij nemen contact op met de door u gekozen dienstverleners en houden u op de hoogte over de voortgang van de aanvraag.

Ik vind de dienstverleners bij nader inzien niet geschikt voor mijn aanvraag.

U kunt zelf de aanvraag op elk gewenst moment wijzigen en zo dus de eerder geselecteerde dienstverleners afwijzen en nieuwe dienstverleners selecteren. De afgewezen dienstverleners ontvangen automatisch een e-mail met de afwijzing.

Kan ik mijn aanvraag wijzigen?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, nog wijzigingen aanbrengen. De door u geselecteerde dienstverleners worden automatisch van deze wijzigingen op de hoogte gesteld.

Kan ik mijn aanvraag intrekken?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, uw aanvraag intrekken. De door u geselecteerde dienstverleners worden automatisch op de hoogte gesteld van de annulering van uw aanvraag.

Moet ik altijd thuis zijn als de dienstverlener komt?

Nee, u hoeft niet thuis te blijven voor de dienstverlener. Indien u dit prettig vindt, kunt u een huissleutel afgeven. Uw dienstverlener krijgt deze sleutel in bruikleen. Om eventuele problemen te voorkomen kunt u de dienstverlener hiervoor een sleutelverklaring laten ondertekenen.

De dienstverlener heeft schade veroorzaakt bij mij thuis. Wat nu?

Als een dienstverlener tijdens de werkzaamheden schade veroorzaakt, geldt er voor u een eigen risico van €150,-. Mocht de schade vermoedelijk hoger uitkomen, kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen uw schade-aangifte in behandeling. De totale duur van de schadeafhandeling kan variëren tussen vier weken en drie maanden, naar gelang van de aard en ernst van de schade. Voor schades die buiten de werkzaamheden ontstaan, is de dienstverlener zelf in het bezit van een aansprakelijkheidsverzekering.

Financiële afhandeling

Moet ik zelf met de dienstverlener afrekenen?

Nee, u hoeft niet zelf met de dienstverlener af te rekenen. De dienstverlener laat u aan het eind van de maand of na eenmalige werkzaamheden een digitale of papieren dienstenbon accorderen. Na uw goedkeuring zullen wij het bedrag bij u in rekening brengen en vervolgens de dienstverlener uitbetalen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U betaalt uw lidmaatschap door middel van automatische incasso. De betaling voor de afgenomen dienst kunt u voldoen via iDEAL, eigen overboeking of door automatische incasso. In alle gevallen van automatische incasso geldt dat wij voorafgaand aan de incasso een ondertekend Machtigingsformulier Europese Incasso van u hebben ontvangen. Dit formulier kunt u telefonisch of per e-mail bij ons opvragen.

Waarom kan ik niet met acceptgiro betalen?

De (IBAN)acceptgiro wordt uiterlijk 1 januari 2019 afgeschaft. In aanloop naar deze ontwikkeling maken wij met ingang van 1 oktober 2013 geen gebruik meer van de acceptgiro. U kunt uw betalingen voldoen via iDEAL, eigen (periodieke) overschrijving of automatische incasso.

Wanneer moet ik mijn rekening betalen?

Na de geleverde dienstverlening declareert de (particuliere) dienstverlener de gewerkte uren bij u middels een digitale dienstenbon. U ontvangt een e-mail zodra deze dienstenbon ter beoordeling voor u klaar staat. Na goedkeuring kunt u de dienstenbon direct betalen via iDEAL of automatische incasso. U ontvangt dezelfde dag nog een bevestigingsfactuur per e-mail. Beschikt u niet over internet? Dan zal de dienstverlener een papieren dienstenbon door u laten ondertekenen die daarna door STMG Ledenservice wordt gecontroleerd. Na goedkeuring ontvangt u van ons een factuur. U dient deze binnen 14 dagen na ontvangst te betalen. Wilt u meer weten over het overstappen naar de digitale dienstenbon? Neem dan contact met ons op.

Bel mij terug

Vul hieronder uw naam, telefoonnummer en eventuele toelichting in. De mogelijkheid om u direct terug te bellen is beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 17.30 uur. Vult u buiten deze tijden dit formulier in, dan bellen wij u de eerstvolgende werkdag terug.

Velden met een (*) zijn verplicht

Ik heb een klacht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Velden met een (*) zijn verplicht

Stuur een bericht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Velden met een (*) zijn verplicht

Wachtwoord aanvragen

U wilt een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Wij zullen u dan een wachtwoord per e-mail toesturen. U kunt direct met dit wachtwoord inloggen en deze indien gewenst op uw persoonlijke pagina wijzigen. Bent u nog geen lid van STMG Ledenservice? Meld u dan vandaag nog aan!

Velden met een (*) zijn verplicht
E-mailadres: *